Panorámicas

14 de Maio de 2016

Ondinhas venhem e vam! Campanha de recolhida de fundos para a Kalimera, radio livre de Compostela

Autor/a: 
A Kalimera

Tsunami terra adentroA começos dos 90 nascia em Compostela A Calimero, já logo A Kalimera, que igual que o polinho negro escachava a casca na procura de justiça no feito comunicativo, democratizar a palavra, apropriar-se dela. Muita gente desde entóm passou, transitou, ficou e mesmo recuncou na emissora livre da cidade. Ali colectivos autogeridos, asociacionismo vizinhal, identidade, lutas comunitárias…; um lugar de aprendizagem desde o todas de todas, de afectos e no que dizer o que tivesses para dizer.Muitas foram as ruas e espaços de agitaçom polos que neste tempo devalou, sempre desde a proximidade com os lugares de morada: Vite, os barracóns do Burgo, a Casa Encantada…, até chegar nos últimos anos á Gentalha do Pichel. 

Manifa solidaria cos falsos autónomos de Frigolouro-Servicarne no Porriño. Nin un paso atrás na batalla contra a explotación!

Este 13 de abril, convocamos folga para baleirar as aulas, encher as rúas e loitar polos nosos dereitos como estudantes; para amosar o noso rexeitamento a políticas privatizadoras e impopulares como a LOMCE ou o 3+2; porque queremos un ensino...

Distribuir contido